Το Κουτσουνάρι άρχισε να αξιοποιείτε την δεκαετία του 1970 και σήμερα είναι το στολίδι τις νοτιανατολικής Κρήτης με πολλά μεγάλα ξενοδοχεία, πολλά ενοικιαζόμενα δωμάτια, και την καλύτερη και ωραιότερη παραλία της ανατολικής Κρήτης. Παρά όμως την προσπάθεια και τις επενδύσεις ντόπιων και μη επενδυτών η απουσία του κράτους είναι σε όλο το μεγαλείο αφού πέραν του φυσικού κάλους και την φιλότιμη προσπάθεια των κατοίκων να στηρίξουν το τόπο τους το επίσημο κράτος δεν έχει φτιάξει ούτε ένα μέτρο πεζοδρόμιο . ουτε ένα μέτρο πεζόδρομο .
Τραγωδία - Νεκρός άνδρας - Έπεσε από μπαλκόνι 5ο ορόφου
-
Τραγικό περιστατικό σημειώθηκε το βράδυ της Παρασκευής (26/06) στο
Ηράκλειο, όταν ένας 75χρονος Γάλλος τουρίστας έχασε τη ζωή του έπειτα από
πτώση από...

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου